OCENA WIZERUNKU FIRMY/MARKI
Dobry wizerunek pozwala na wzrost efektywności działań marketingowych i sprzedaży, łatwiejszą akceptację nowych produktów firmy, uzyskanie przewagi konkurencyjnej, odważniejszą politykę marketingową, wzrost pozycji i renomy firmy. Oferujemy audyt wizerunku firmy/marki, który pozwala na ocenę rzeczywistego wizerunku i porównanie go z wizerunkiem pożądanym, pozwoli wybrać metody jego osiągnięcia.
Cel: Lepsze rozpoznanie postrzeganie firmy/marki na rynku, porównanie wizerunku rzeczywistego z pożądanym.
Zakres badań: W badaniu oceniamy:
- spójność nośników komunikacji wizerunkowej
- ocena nośników wizerunkowych (logotyp, kreacja, hasła reklamowe, wystrój salonu sprzedaży)
- zgodność wizerunku rzeczywistego z wizerunkiem pożądanym,
- postrzeganie firmy, marki przez klientów
Zasady współpracy i organizacja badań:
- Pracujemy w oparciu o wytyczne projektu badawczego sformułowane przez zamawiającego takie jak: informacje wstępne, cel badania, zakres prac, identyfikacja celów szczegółowych, harmonogram, elementy tożsamości marki, firmy, model wizerunku pożądanego, oczekiwana forma prezentacji wyników.
- Przedstawiamy metodologię badania i regulamin zaakceptowany przez zleceniodawcę.
- Za zgodą zleceniodawcy Istnieje możliwość publikacji wyników testów na Portalu www.testkonsumenta.pl.
- Wyniki badań wraz z interpretacją przedstawiamy w formie raportu.
Cena: Uzależniona od zakresu badania uzgodniona indywidualnie z każdym klientem.
Nasze atuty:
– doświadczenie w realizacji badań
– profesjonalizm
– kontrola pracy audytorów i ankieterów
– dostosowanie usług do realnych potrzeb klientów
– wykwalifikowana kadra z dużym doświadczeniem
Kontakt:
e-mail: uslugi@testkonsumenta.pl